martes, 2 de agosto de 2011

L'enyorança

Diumenge passat a Blanes es va fer el cinquè cercle de dones del qual formo part. Són unes reunions sagrades, d'intercanvi, de solidaritat i escolta, de comprensió, recolzament, expressió... on es creix i es celebren les etapes de la vida. Són unes reunions màgiques d'on surts carregada d'energia amorosa. La veritat és que ara que no ho tinc físicament ( si virtualment) me n'adono de la gran pèrdua...enyoro el cercle!

El canvi d'escenari m'està costant, em sento sola, tot i tenir els meus tres fills amb mi les 24 hores del dia. I em sento lluny. Lluny de casa. No sé quan trigaré a fer casa meva el que ara encara em sembla desconegut.

Visc en una casa molt bonica, com la que moltes vegades he somiat, amb dos jardins que cada dia son més verds i vius, amb un clima i una llum meravellosos, un paissatge preciós, un aire que s'olora pur...però em manquen la calidesa de les amigues. El seu contacte, les mirades, els riures, les xerrades, la complicitat. I me n'adono de la riquesa de relacions que he deixat a Blanes. En 6 anys de viure-hi i començant de zero vaig teixir un entramat preciós de gent que m'acompanyava i em cuidaven, que es deixàven acompanyar i cuidar per mi també.

I sóc tot ulls i orelles, esperant a que comencin a arribar aqui on sóc les persones que m'acompanyaran i em cuidaran, que es deixaran acompanyar i cuidar per mi en aquesta nova etapa.

Avuí m'enyoro.

7 comentarios:

  1. Oi, Sandreta, quina peneta... Em sap tan greu per tu! T'entenc tant! T'imagino, et miro, et comprenc.
    T'envio una forta abraçada i t'acompanyo, des d'aquí, convençuda que tard o d'hora aniràs fent una nova teranyina de persones que caminaran al teu costat, i tu al seu.
    Molts ànims!

    ResponderEliminar
  2. Violeta, quina sort que tinc que et sento ben a prop :) Gràcies bonica!

    ResponderEliminar
  3. Hola Sandra,
    Acabo de descobrir el teu bloc i et volia dir que t'entenc perfectament. Jo també visc lluny de casa i se el que és començar de zero.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Sandra maca!!!! Et tenim molt present !! Et trobem a faltar!!! T'enviem força !! Muacs

    ResponderEliminar
  5. Que reconfortant sentirse entesa :)
    Gràcies per acompanyar-me desde aqui.

    ResponderEliminar
  6. T'envio una abraçada ben gran, com les de l'últim cercle. Ànim Sandra! Tot arriba i aviat formaràs part de la vida de la gent que t'envolta, però és comprensible que al principi t'acompanyi l'enyorança. petons enormes bonica.

    ResponderEliminar
  7. Gràcies Carme,
    No és fàcil el canvi tot i la quantitat de coses positives que ens aporta.
    Gràcies per la teva abraçada, de veritat que entre totes ho feu més fàcil :)

    ResponderEliminar