domingo, 7 de agosto de 2011

Febre creativa 1: decorant una làmpara

Els que em coneixeu, ja sabeu que m'agafen "febres" creatives, i que m'encanta tunejar tota mena de coses...Avuí he tingut un moment creatiu, mentre Mikel acabava de penjar les làmpares que faltaven.

Com que en aquest pis hi ha tantes bombetes, 8 en total (sense contar banys), i no ens voliem arruinar en làmpares, vem decidir comprar-ne 3 de maques (una mica més cares del que voldriem) per l'habitació de dormir, la sala i el menjador, i les altres 5 (cuina, rebedor, passadís, habitació de jocs) de les més barates d'IKEA, per compensar.
3 d'elles són el model VARMLUFT, una lámpara de paper, que la versió petita val 4 eurus i la gran 6 eurus.

És aquesta:

Doncs, el que ha passat és que m'ha pujat la febre creativa mentre obria i muntava la pantalla de paper per l'habitació dels nens (ara habitació de jocs perque tots 5 tornem a dormir en la mateixa habitació, per sort cadascú al seu llit...).
He agafat els rotuladors dels nens i m'he posat a decorar la làmpara. I aquest es el resultat:



5 comentarios:

  1. M´ha encantat la teva febre creativa jejeje, la lámpara t´ha quedat xulissiiiimmaaa ;)
    Has fert més??? xx

    ResponderEliminar
  2. Gràcies! Només he fet aquesta perque les altres dues ja estaven recent penjades quan se m'ha acudit...però fijo que algun dia les baixo i m'hi poso, jejeje.

    ResponderEliminar