martes, 2 de agosto de 2011

Premi

Fa 4 dies que tinc la finestra oberta i m'ha arribat un premi. Això si que no m'ho esperava! La veritat és que tampoc sabia que existissin. Ara sé que dins els món dels Blogs hi corren premis que es van passant els bloggaires, la veritat es que ho trobo bona idea, perque t'arriba informació de blogs interessants que d'altra manera potser no trobaries.

El premi que m'han atorgat es titula "Me gusta tu mentalidad", creat per l'autora del blog "Pequeña Budda Islandesa" http://whereismybabyfrom.blogspot.com/. El premi és un quadre creat pel seu home, que representa a la Tara Blanca, la dona amb bon cor i amant de la naturalesa. Una ilustració preciosa, que m'encantaría tenir ben gran en alguna paret de casa.




El premi me l'ha donat la Violeta, la meva germana (germana de vida), a través del su blog L'EMOCIÓ VIOLETA , que de fet és l'únic Blog que segueixo assiduament, tot i que de tant en tant faig ullada a uns quants blogs.

El premi va acompanyat d'un qüestionari i la premisa és que, un cop rebut el premi i respost el qüestionari, jo premïi 7 blogs més i expliqui què m'agrada d'ells.

Aqui va el qüestionari, que per manca de temps contestaré amb poques paraules

Una cançó que m'emocioni

Qualsevol de les cançons de la banda sonora de la película "Amelie". És la meva preferida i tant la pel.lícula com la música em posen l'emoció a flor de pell.

País on m'agradaria viure i per què

M'agrada el meu pais, Catalunya. Un pais ric, en gastronomia, paissatge, cultura,....no el canvio per res!

Com em descric en 5 adjectius
Alegre, simpàtica, oberta, guapa, i molt llesta :) i haig de dir que em quedo curta, perque sóc molt més que això!!!

Alguna vegada algú t'ha explicat com seria el teu futur?
Si, la meva avia. Sempre seré molt feliç, i tenia raó.

Un objecte important per mi, i per què
Objecte....mmmmm....ara mateix....el meu portàtil. Sens dubte no se que faria sense ell....


El meu perfum preferit
Per nom, "Anaïs-Anaïs" de Cacharel, per olor "Agua fresca de Rosas" de Adolfo Dominguez, tot i que desde que sóc mare, la meva olor favorita es la dels cabells suats dels meus fills :)

D'on creus que ve la sort?
La sort no ve de fora, la sort la fas tu.

I ara passo el premi a:

-Com que enlloc no diu que no pugui premiar a qui m'ha premiat li passo a la Violeta, perque el seu blog és boníssim i punto: L'EMOCIÓ VIOLETA,

-i també al de DOULA VIOLETA, per fer-li propaganda, per una bona causa.

- Al blog de l'Esteve i l'Esther, bojos del romànic, i que si ja s'ho curraven amb els albums ara amb el blog encara més. BÀSICAMENT ROMÀNIC

-El blog de la Núria, una marassa, que ens explica les seves aventures en familia. LA CASETA DE FUSTA.

-El blog de la Natália, que m'ha fet viure i sentir les seves aventures com a cooperant per Uganda. FLOWER POWER

I aqui em planto, perque de fet els altres blogs que miro molt de tant en tant, sobretot per falta de temps, no els miro prou com per poder premiar-los ... així que queda una mica cutre, però és així ;)

7 comentarios:

  1. Nosaltres fa 2 anys que tenim el blog i no coneixíem aquests premis. Gràcies Sandra i molts petons a tota la família.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Germana! Mola que retorni el premi! :D
    I gràcies per la propaganda,que ja mateix engejo motors i em llanço al món laboral!

    Com ho fas perquè posant el nom del blog, directament es converteixi en enllaç?, no tinc ni idea de fer-ho!

    ResponderEliminar
  3. Violeta, has d'escriure la paraula a la qual vols enganxar-hi l'enllaç, llavors la selecciones i pitjes un botonet que te com un simbol d'infinit, se t'obrirà una finestreta on podràs posar-hi l'adreça de la web a la qual vols que et porti.

    ResponderEliminar
  4. "Rizando el rizo", ho he aconseguit des d'un banner, una imatge. No la puc posar aquí, t'envio un correu.

    ResponderEliminar
  5. Hola Guapa!!!
    Merci per haver escrit d´ón ve el premi, em quedo per aqui :)

    ResponderEliminar
  6. Amb uns dies de retard, ja ho sé, però estava de vacances. Moltes gràcies pel premi Sandra i dir-te que a mi també també m´agrada el teu blog. Espero que continui la teva escriptura habitual. Un petonàs.

    ResponderEliminar
  7. Mil gracias bonita!!! espero retomar pronto mi flower power para contar otras historias y aventuras... De momento parece que vivo en el hemisferio sur, porque las semillas de esta flor están pasando un frio invierno, pero pronto volveran a nacer!!!!

    ResponderEliminar