martes, 9 de agosto de 2011

Blat de moro Feliç

Blat de moro feliç seria la traducció de Happy Mais, una joguina "ecològica" i constructiva que permet crear en formes i colors. Ja feia temps que ho havia vist en alguna web i l'altre dia, aprofitant que havia de comprar maquillatge per a pintar cares en una web de manualitats, ho vaig veure i vaig posar-ho al mateix cistell.

Es tracta d'uns cilindres fets amb blat de moro inflats, tenyits amb colorants no tòxics, i que es poden tallar o aixafar per canviar-los la forma. I el millor: si els humiteges s'enganxen entre ells o al paper sense necessitat d'aplicar cap cola. Només cal una espongeta mullada i escorreguda per anar-los "sucant" per on vols que enganxin.
Per la textura i la forma recorden una mica als "ganxitos".
La veritat es que donen molt de joc, i Alai i Roc estan súper contents, han passat dues tardes molt entretinguts triant dissenys, colors, tallant, xafant i enganxant.

També vaig agafar un llibret amb una mena de plantilles per omplir, perque tinguessin una guia si els venia de gust.

Alai va decidir fer un planeta Terra, on va marcar Tenerife com un tros de terra gris amb el Teide ven alt (i treient lava!). Roc va omplir una papallona. I jo vaig construir un test amb floretes. Avui Alai ha començat a construir un castell i en Roc ha omplert el dibuix d'un cargol.
Divertit i molt entretingut!
Aquí us deixo les nostres primeres creacions:



1 comentario:

  1. Ostres té molt bona pinta !! M'ho apunto per demanar-ho al tió :D

    ResponderEliminar