martes, 9 de agosto de 2011

Ara pots seguir el Blog per mail.

Alguns seguidors em van preguntar com era que no rebien un avis al mail cada vegada que hi havia una entrada nova. La veritat es que crec que hauría de ser una opció per defecte en el moment en que et fas seguidor d'un blog. Però no es així, i la única manera de saber si hi havia novetats o no al blog era entrant de tant en tant a xafardejar. Que es el que faig jo amb els blogs que segueixo...El cas es que avuí he descobert que pots enganxar un gadget que permet que qui vulgui rebre les noves entrades per mail ho pugui fer deixant la seva adreça.

Espero que us sigui útil.
I als que teniu blog, animeu-vos i enganxeu el gadget!

Fins aviat!


5 comentarios:

  1. Ostres! Ja sé què em toca fer, doncs! Ja m'he apuntat ;p
    Petonet!

    ResponderEliminar
  2. Molt bona pensada per la gent que no té bloc. Jo el que faig per saber qui escriu coses noves és mirar la meva llista dels blocs que llegeixo. La tinc penjada a la dreta del bloc i així sempre estic al dia.

    ResponderEliminar
  3. genial, ahora ya lo tengo mucho más fácil, gracias por el tip!!! abrazos

    ResponderEliminar