domingo, 28 de agosto de 2011

Febre creativa 2: capçal

Desde el mateix moment en que vem muntar el llit vaig notar que aquell capçal tan gran i de color clar em demanava un toc personal. L'havia de decorar d'alguna manera, perque sino no em quedava tranquila...





Desseguida vaig pensar en el decoupage, una tècnica que m'encanta i que ja havia experimentat en altres mobles. Es tracta d'enganxar retalls de paper maco.



Simple, divertit, i ràpid.



Ho havia fet en tauletes de l'IKEA, amb paper de regal i amb tovallons de paper decorat, així que a cada botiga que entrava mirava i remirava tovallons i papers de regal, en busca del motiu adequat....però no acabava de trobar el què, i anaven passant les setmanes i aquell capçal em començava a incordiar.



Al mercat municipal, hi ha una paradeta de manualitats, hi vaig anar a fer un ull, tenien bastanta cosa però no m'acabava de convencer res, tot era massa floral, massa papallones i animals...però el segón dia que hi vaig anar vaig veure un plat decorat amb una heura i em va cridar l'atenció. Al preguntar d'on havia tret el diseny la dona em va dir la botiga on podia trobar el paper de les heures. I allà em vaig plantar, i després de mirar i remirar, vaig decidir que sí, que les heures quedarien bé.



El pitjor ha estat haver de retallar una cosa tant i tant recargolada....m'hi he tirat hores, i per la meva manera de ser, totes seguides....és que quan començo amb algo així no puc parar fins que ho acabo.... i aquesta vegada pensava que em quedaria guenya, jejeje...







El resultat ha estat genial. M'encanta el nostre llit "nou". Si cliques sobre la imatge la podràs veure en més detall.





























I el següent que caurà seràn les tauletes de nit...però aquesta vegada, vista la feinada de retallar, m'ho prenc amb més calma i m'agafo uns dies de descans ;)








1 comentario:

  1. Ha valgut la pena l'esforç, el llit t'ha quedat preciós, gairebé tant com els 3 nens...

    ResponderEliminar