domingo, 25 de septiembre de 2011

Una recepta: empanadilles

L'altre dia al súper del mercat vaig fer un ull a la secció dels congelats, on normalment hi miro poc. Em va cridar l'atenció un paquet de "La cocinera" on hi deia "16 obleas para empanadillas". Vaig mirar els ingredients: farina, aigua, sal i mantega de porc. 1,25 €. M'ho vaig endur per provar. Segur que a la Península es troba bastant més barat.



Havia fet empanadilles a casa una vegada, i és un conyàs haver d'amassar i tallar, amassar i tallar mil vegades. Per això sempre acabo fent empanada gran que acabes ràpid. Però m'agraden les empanadilles!

Vaig seguir les instruccions, ben fàcil: deixar descongelar 1 hora, omplir-les amb el farciment desitjat, plegar-les i segellar-les amb la forquilla.

Les vaig farcir amb una barreja de: pebrots del piquillo, ou dur, tonyina i tomàquet fregit.



Jo vaig optar per fer-les al forn, prèviament pintades amb ou batut, però evidentment es poden també fregir com s'ha fet de tota la vida.



El resultat, una autèntica delicia! És molt fàcil i te molt de joc, ja que les pots omplir del què vulguis, i són molt bona opció per endur de pícnic.

....amb poma i canyella han de quedar deliciosessss....


2 comentarios:

  1. Bueno bueno... amb això de les empanadilles si que ja confirmo que les nostres vides s´asemblen bastant... jo les vaig trovar l´altra dia, les mateixes, però vaig cometre un error i es que no les vaig ficar al congelador (deu ser un despiste tipic de prenyadeta)sino que allà estàn a la nevera, al menys fan maco... el preu ja t´ho diré perquè hauré de tornar al super...je je

    ResponderEliminar
  2. Jajaja, Nurieta, els despistes de prenyadeta són genials, amb l'embaràs de l'Anaïs vaig haver de lligar-me les claus al bolso amb un mosquetó, perque me les deixava a casa cada 2x3....

    Les empanadilles aquestes són un descobriment

    ResponderEliminar