miércoles, 21 de septiembre de 2011

Premi, el segón

M'han concedit un premi pel blog. És el segón, i m'ha arribat a través de la meva amiga Judith, que està com jo, adaptant-se a una nova vida però a Galicia. Gràcies bonica! El premi m'ha arribat desde el seu blog "Casa nostre".

És un premi a la blogera versàtil:








VERSÀTIL:
Adjectiu procedent de la paraula llatina versatilis, que fa referència a la capacitat d'alguna cosa o d'algú a adaptar-se de manera ràpida i amb facilitat a noves situacions, funcions, etc.

El premi ve acompanyat d'unes normes:

-agrair i enllaçar a qui t'otorga el premi
-compartir 7 coses sobre mi
-otorgar el premi a 15 blogs (jo aquesta norma malhauradament me la saltaré, ja que no en segueixo tants de blogs...aixi que premiaré la meva darrera descoberta)

Aqui van 7 coses sobre mi, a l'atzar:

1-Tinc la sort de coneixer gent fantàstica que han aparegut a la meva vida just quan necessitava la seva aportació. Em sento molt afortunada d'això, d'aquests "angels" que passen pel meu camí per donar-me pistes per seguir creixent i anar endavant, just quan més els necessito.

2-Una vegada vaig plorar sota l'aigua. Imagino que no li ha passat a gaires persones. Després d'estar dues setmanes treballant als esculls de corall de Belize, vivint en una illa paradisiaca amb 30 palmeres cocoteres i poc més. L'últim dia de feina, fent la darrera inmersió, el meu company em va suggerir que em despedis dels peixets i vaig arrencar a plorar allà mateix a 10 metres sota l'aigua, entelant les ulleres i engargotant-me amb bombolles d'aire i aigua....

3-Desde que vaig marxar de casa els meus pares als 24 anys, he canviat de casa 7 vegades....i se que en vindran més, en aquest sentit si que sóc versàtil.

4-Quan vaig viure als EEUU vaig viure en primera persona un huracà i a les 3 setmanes en vaig fugir d'un altre.

5-Pensava que després de tenir un tercer fill ja en tindria prou, però ara veig que tot i que el més probable és que no en tingui més a mi no m'importaria un quart...(amor si llegeixes això no t'espantis siusplau)

6-No m'agrada conduir. Gens ni mica.

7-Sempre he pensat que el millor invent de la humanitat és l'aigua corrent. Sobretot la que surt calenta quan em dutxo. És un gran luxe pel qual dono les gràcies cada dia

I ara passo el premi a una blogera que acabo de descobrir i m'ha enganxat per la seva versatilitat aqui deixo l'enllaç als seus dos blogs:

Comparte tus ecoideas

3 macarrons

No hay comentarios:

Publicar un comentario