sábado, 3 de septiembre de 2011

Febre creativa 3: cadires

Aquest dissabte ha estat genial. Hem sortit de casa en direcció al mercat on fan el "rastro" dels dissabtes al matí (mercadillo de coses de segona mà) per anar a mirar si trobava algunes cadires de fusta i alguna tauleta petitona. Fa temps que en busco, per pintar-les ja que vull fer un raconet especial al jardí del darrera. El cas és que de camí al mercat hem passat a llençar les escombraries i la meva sorpresa ha estat trobar allà, arrepenjades en un contenidor, 3 cadires de fusta plegades!

Clarament l'Univers materialitzava el què havia visualitzat tantes vegades :) aquelles cadires m'esperaven!

N'he agafada una, l'he oberta i he vist que estava molt trillada, clarament entenc que les deixéssin allà, perque com a cadira per seure-hi ja no valen. Tenen ple de forats de carcoma, i les potes mig trencades, si t'hi asseus et jugues una bona trompada. Però totes tres s'aguanten bé obertes, i pel que jo les necessitava eren absolutament perfectes.



Així que canvi de plans, duem les cadires a casa, dinem i cap al Leroy-Merlin a buscar pintures i pinzells.

En aquests mega centres és impossible anar al grà, així que ens hi hem estat una estona passejant pels passadissos, i a part de les pintures i pinzells hem acabat comprant llavors per repoblar la gespa dels jardins, terra, tres torretes i tres plantetes.



Mikel ja s'ha ensumat que avuí tocava febre creativa, i després de dinar s'ha emportat els nens al Loro Parque. Jo m'he quedat amb l'Anaïs que també devia notar alguna cosa i m'ha regalat una migdiada de les llargues.



He netejat bé les cadires que tenien un gruix de pols, i m'he posat a pintar-les. Ho he pogut fer al mateix jardí perque avuí estava ennuvolat. Mica en mica les anava convertint en la meva idea. La segona capa l'ha donada l'Alai quan han tornat del Loro Parque.

Una vegada seques quan el sol ja començava a pondre's les he col.locades tal qual m'havia imaginat.

He fet unes passes enrera i.......flash!

Quina felicitat!

Just la postaleta que imaginava:





La foto és del matí següent perque ja no hi havia massa llum.



Ara a trobar la taula pel conjunt.


3 comentarios:

  1. Això de ser cícliques deu tenir a veure amb la creativiat, no? No vegis com estem!
    Felicitats per la teva obra d'art! Han quedat precioses! Petonets i benvingudes febrades!

    ResponderEliminar
  2. Em tens meravellada amb les teves febres creatives, de veritat. Ets una artista!

    ResponderEliminar
  3. Neni... quines cadires! m'encanten, de debó que m'agraden molt. Ja t'enviaré les fotos d'uns bolets i una farola que també hem pintat (bé, amb l'ajuda d'un amic pintor), que jo no tinc la teva traça, punyetera!!!

    ResponderEliminar