viernes, 30 de septiembre de 2011

Febre creativa 7: corona d'aniversari

Avui l'Alai fa 6 anys.

Ara mateix tinc un pastís al forn, mmmmm....aquest any me l'ha demanat de xuxes un altre cop, però m'he fet la "longui" i li he dit que no es valia repetir dos anys seguits el mateix pastis, jejeje. La seva segona opció ha estat de xocolata i maduixes. Bona barreja :)

Farem una festa familiar ja que tenim els avis amb nosaltres, i demà en farem una altra aprofitant que també ens visiten els meus germans. Per primera vegada en més de 6 anys estarem la familia al complert!

I per a les celebracions, què millor que una corona per als Reis de la casa, la princesa encara massa petitona, no n'està gaire convençuda, i amb una diadema va feliç. L'any que ve segur que ja en demanarà una per ella.










He fet servir el tutorial de Nitdia, que la primera vegada que vaig veure em va semblar difícil, però una vegada posada mans a la obra ha estat xupat ;),
De veritat que no te cap complicació, es ràpid, net, i el resultat espectacular. Jo que no sóc gaire amiga d'agulles i fil ho he fet facilment, o sigui que us animo, si us fa gràcia, a provar-ho.

M'agraden també com a regal, és original i maco.

Els meus nens han triat colors i disseny, i estàn encantadissims amb les seves corones reversibles.



























1 comentario: