sábado, 24 de septiembre de 2011

Febre creativa 5: pedres

Els meus fills són amants de les pedres, i si són grans, millor. Hi juguen fent veure que són cotxes, barques, taurons....o el que els calgui.

Quan anem a Playa Jardín n'hi ha ple i sempre es munten grans històries. Però alhora de marxar, se les volen endur a casa! A Blanes teniem el balcó ple de pedres i pals i jo sempre em queixava que no teniem espai per aquest tipus de col.leccions, ja que el nostre balcó de fet no arribava ni a balconet....però ara és diferent, i ells desseguida han raonat que tenint dos jardins podem recollir pedres grosses sense problemes.

I així fem. Per a seleccionar una mica les mides i que en siguin conscients, el que faig es dir-los que les duguin ells una part del camí, després ja les posem sota el cotxet de l'Anaïs, aixi no es passen tant intentant dur pedres massa grans.

Ja teniem unes quantes pedres guardades a la terrassa, i el cas és que un cop a casa mai hi juguen, simplement les col.leccionen. Els hi vaig proposar que podriem pintar-les, cada pedra d'un color que triessin, així quedarien decoratives.

Les van pintar i les vem deixar decorant la terrassa. Al cap d'un parell de setmanes la pedra vermella se'm va suggerir una marieta, un insecte pel qual tinc una debilitat, m'encanten! Després de la marieta han aparegut dos peixos i un dinosaure, que ens fan companyia a la terressa.

Ja estic desitjant tornar a la platja per ampliar la col.lecció ;)













2 comentarios:

  1. Boniques perquè sí. Em demano el peix claret, és preciós! El dinosaure és graciós, sembla un monstre de conte :)

    ResponderEliminar
  2. Punyetera!! Quin bé de Déu de Creativitat!! A mi em costa moltíssim deixar anar la imaginació d'aquesta manera. I és que tot em sembla preciós i veig que tampoc és tant difícl!!! A veure si un dia d'aquests ens hi posem, almenys a intentar-ho. Per cert, les cadires em van encantar!!

    ResponderEliminar