jueves, 15 de septiembre de 2011

Febre creativa 4: bosses per l'esmorzar

A l'escola ens van demanar que els nens duguéssin l'esmorzar en les típiques bosses de tela de tota la vida. El cas és que a casa només en teniem una i força lletja que fem servir per guardar les peces d'un dominó.

A Blanes sabia on trobar-ho, però aqui mai he vist una botiga on en puguin tenir... Vaig mirar a les botigues del mercat que venen roba de nens, però res. Només se m'acudia anar a l'Alcampo del centre comercial, on hi ha de tot, però on odio anar a comprar ja que és, massa gran, massa lluminós i massa "comercial"....a més jo pensava en unes bossetes blanques que els nens poguéssin pintar al seu estil i segurament allà només trobariem Disney.

Total que vaig començar a pensar com podria fer-les jo mareixa, però sense cosir, volia algo ràpid, d'avuí per demà. Vaig buscar idees per internet però no vaig trobar res, tot era cosit.

Grapes no podien ser perque em fèia cosa que es punxessin, cola tampoc,....em va venir al cap una idea genial: tenia al costurer una cinta de l'IKEA (es diu SY) que serveix per fer les vores de les cortines sense cosir, és una mena de cel.lo de dues cares que enganxa quan planxes la tela.



Vaig anar a mirar la vora de les cortines i vaig decidir que si que quedava prou resistent.

Mans a la obra!

La tela la vaig agafar de les samarretes de l'escola de Blanes, a mode de tribut, s'endurien un trosset de la vella escola a la nova escola :)

Vaig fer servir la bosseta del dominó com a mostra.




En menys d'una hora vaig tenir llestes les dues bosses. I havent dinat les van decorar amb pintura acrílica, per un costat van fer el seu dibuix i per l'altre els hi vaig pintar el nom.

Han quedat espectaculars, i avuí les duen a l'escola ben orgullosos i contents!






3 comentarios:

  1. Vigila si les rentes!! A mi se'm van desenganxar al rentar les cortines...snif!! Potser si les restes a mà no patirà tant.
    Petó!

    ResponderEliminar
  2. Jo he tingut unes quantes cortines escurçades amb aquest sistema i cap problema a la rentadora. Una bona idea per tots! :)

    ResponderEliminar