martes, 11 de octubre de 2011

Us presento.....

El meu nou racó de costura, jejejeje....



Fins ara cosia al sofà, a la terrasseta, al llit....però com que veig que m'ha agafat fort, he inaugurat el meu raconet!

I aqui m'amago quan l'Anaïs em regala alguna migdiada al llit...no sense una mica de culpabilitat per no aprofitar i endreçar la cuina, estendre roba, o plegar-la....però de fet tot lo altre ho puc fer amb l'Anaïs penjada de l'esquena i això no. Intento esgarrapar temps també al vespre, pero en tinc poc.

De totes maneres estic il.lusionada, per mi és un nou projecte que engego amb molt d'amor. Vull fer uns quants models i després crec que faré un blog nou per a presentar-los oficialment i vendre'ls...si no rutlla, sempre puc intentar vendre-ho al "rastro" que està ple de guiris que segur que en volen ;)





1 comentario:

  1. Em sembla molt bona idea :-)
    La taula aquesta m'ha recordat a la que feien servir els meus avis quan anàvem tots a dinar a la muntanya... quins records

    ResponderEliminar