viernes, 28 de octubre de 2011

Febre creativa: D'ouera a joc de colors

Fa uns dies vem estar jugant amb fang, i se'm va acudir utilitzar una ouera gran de dotzena d'ous, per fer una joguina per a classificar colors.



Vaig fer pilotetes de fang que un cop seques vaig pintar, cadascuna d'un color. I vaig pintar cada forat de l'ouera d'un dels 12 colors de les pilotetes.



Queda maco i decoratiu. Tot i que vista així és una activitat indicada per a nens més grans que Anaïs que de moment només se li acut tastar les pilotes.....i potser més petits que Roc, ja que ell ja domina els colors i en un plis- plas ho te fet.



També ho fem servir com a tres en ratlla, jugant colors metàl.lics (or- plata-bronze) i colors bàsics. I això ens dona més joc.

1 comentario:

  1. M'agrada molt aquest joc!! Segur que el farem.

    La meva mare també està a casa amb nosaltres passant uns dies i la veritat és que és tan agradable... tenir algú al costat de tant en tant va d'allò més bé.

    ResponderEliminar