jueves, 6 de octubre de 2011

Sorteig: Matrioska

He decidit fer un sorteig entre els seguidors del blog :)

Vull regalar la meva darrera creació, recent sortida del forn, la petita Matrioska tinerfeña de feltre. Feta totalment a mà i amb molt d'amor!








L'he feta avuí aprofitant que tinc bastant feltre per casa, no n'havia fet servir abans, abans de les corones es clar, i trobo que aquest material és molt agradable de treballar i dona per a fer moltes coses.

La Matrioska du un imperdible pel darrera per a poder penjar-la d'allà on vulguis, una cortina, una motxil.la, un bolso, un abric...

Com ho farem? Molt senzill!

Per entrar al sorteig s'han de complir dos requisits:

1- Ser seguidor/a del blog. Si no ho ets te'n pots fer ara.

2- Deixar un comentari en aquesta entrada, indicant el teu nom i el teu mail. Si resultes guanyador/a em posaré en conacte amb tu per fer-te arribar la Matrioska.

Si us ve de gust podeu compartir la info del sorteig al vostre blog, però només si us ve de gust, no és imprescindible per entrar al sorteig.

El sorteig serà d'aquí a deu dies, el dia 16 d'octubre del 2011 coincidint que la petitona Anaïs farà 18 mesos (9 mesos dins la panxona i 9 mesos fora la panxona).

Sort! :)



8 comentarios:

  1. Nusé perquè últimament hi ha gent que te problemes per deixar comentaris al blog....
    La Violeta n'és una, aixi que poso jo mateixa el missatge que m'ha enviat pel FB:

    "Jo la vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull!
    Per cert, com ho fas per posar l'opció a sota les entrades perquè es pugui enllaçar directament a fb i altres destins internàutics? No trobo l'opció!
    Si demà tinc una estona, et faig la publi del sorteig al meu blog.
    Petons i mimus amb amor, sister."

    ResponderEliminar
  2. Violeta, no he posat res, em surten els botons per defecte....

    ResponderEliminar
  3. Nosaltres també, estevesther@gmail.com

    Petons

    Esteve i Esther

    ResponderEliminar
  4. Surt l'horari malament, he posat el comentari a les 9:51 i diu les 00:51

    ResponderEliminar
  5. OooooooooOooooo! Jo tmb la vuuuuuull jajajajaja k monaa!
    Apa, doncs, sort per a tothooom!
    Judith, judithcarrete@gmail.com
    Petoliuus

    ResponderEliminar
  6. Em sembla que n'hauràs de fer unes quantes de Matrioskes... tots la volem!!!
    Carme, ccfugarolas@hotmail.com
    una abraçada artistassa!!

    ResponderEliminar
  7. és mooooolt maca! I ja sé on la posaria ;)

    ResponderEliminar
  8. M'apunto al sorteig de la mama creativa!
    Gràcies per fer una cosa tan bonica i pensar en nosaltres
    MamaModerna
    unamamaalavidamoderna@gmail.com

    ResponderEliminar