martes, 4 de octubre de 2011

El Mango i la Manga

El mango és una fruita tropical que ens agrada a casa, però com que és una mica conyàs menjar-la (al menys a mi m'incordien molt els fils de fibra que te), la comprem ben poc. El que si compro més sovint és suc de mango, el trobo boníssim.

Però l'altre dia em van fer un descobriment. Resulta que ara vaig sempre a comprar la fruita i la verdura a la mateixa parada, totes són iguals la veritat, però el que canvia és la verdulera/fruitera, es clar, i aquesta m'agrada com tracta a l'Anaïs, és molt carinyosa, sempre se li acosta molt a poc a poc quan li vol dir algo i no la toca mai. Per aquesta raó m'hi sento bé comprant-li a ella.

El cas és que quan te una fruita bona de veritat, sempre n'ofereix un trosset a les clientes que estan comprant: "-pruébala mi niña, sale riquísima!". No ho fa cada dia, només quan te alguna tongada excepcional.

L'altre dia em va oferir un tros del que ella va dir "manga". Me'l vaig posar a la boca i els meus sentits van flipar....quina carn més fina tenia aquell mango! Semblava de plàtan! I un gust dolç i delicios!
Com que eren força grans en vaig agafar un, Mikel fliparia!

Uns dies més tard vaig tornar a per més, i li vaig demanar si encara tenia aquells mangos tan bons i fins. I em diu "eso no son mangos mi niña, son mangas!".

I jo que pensava que aqui als mangos els hi deien mangas, i ara resulta que són dues fruites diferents!

Els mangos són més petits i grogosos, la carn fibrosa, i el gust més dolç. La manga és més gran, de colors més tirant a verds, gens fibrosa i no tant dolça. El piñol igual, en forma de pipa gran. Jo el gust el trobo igual, la veritat. Però la carn molt millor la de la manga!

Aquí us deixo una foto on es veuen mangos i mangas:




No hay comentarios:

Publicar un comentario