miércoles, 5 de octubre de 2011

Una recepta: Flors de carbassó farcides

Entre uns quants m'heu animat a provar de cuinar les flors del carbassó. Ja les havia tastades farà uns 10 anys a casa d'uns bons amics, i les recordava com un "manjar".

He buscat per internet i he muntat una recepta personalitzada.

Primer de tot he anat a buscar les flors a l'hort, i la meva sorpresa ha estat immensa al trobar-me ben amagat un senyor carbassó llest per a ser menjat.
En total m'he fet amb 5 flors.



Les he rentades una mica per sobre amb un rajolí d'aigua, els hi he tret l'estigma que està al fons de la flor i les he farcides de mozzarel.la ratllada. Després les he tancades enrotllant les puntes dels pètals com si fossin un embolcall de caramel.

He improvitzat massa de tempura, no ho havia fet mai i ha quedat genial. Aqui us deixo la recepta, en surt moltíssima, o sigui que potser amb la meitat ja feu.

1 ou
200 gr. De farina
1 culleradeta de Royal
1 got de cervesa ben freda (jo hi he posat st miguel 0,0 al limón, jejeje)
Sal

Es bat l'ou amb la sal i es barreja amb la farina i el llevat, tirem la cervesa mica en mica i barrejem fins a obtenir una massa de consistència cremosa. Llest. Ja hi podem sucar les flors, (jo les he sucades agafant-les de la punteta dels pètals) i fregir-les en abundant oli calent.

Bo-niiiii-ssssim!




- Posted using BlogPress from my iPad

1 comentario:

  1. Aquest estiu ens n'hem fet un fart... però farcides de formatge maasdam (un emmental més barat) i arrebossades només amb farina i fregides. MMMMMmmmmhhhhh!!!

    Ara l'hort està ple d'herba, i les carbassoneres... who knows!

    ResponderEliminar