viernes, 7 de octubre de 2011

Febre creativa enfeltrada: sabatetes 1

Oficialment m'he tornat una malalta del feltre.

Ahir vaig descobrir que es poden fer sabatetes de feltre pels bebès i em vaig passar una hora o més mirant imatges i més imatges per internet i llegint sobre el tema....i m'he passat la nit somiant amb sabatetes!

Aquest matí ja estava ben decidida a provar, i de bon matí he anat a comprar feltre de colors rosa, lila i marró.

Hem passejat una estoneta pel centre i cap a mig matí ja erem a casa retallant. Anaïs m'ha regalat una migdiadeta d'una horeta, i aproximadament és el que he trigat a fer la primera sabateta. Quan he acabat no em podia creure lo maca que havia quedat.....ostres! Crec que aquesta vegada m'he superat a mi mateixa :)

A estonetes he anat muntant l'altra, i què he de dir: un descobriment això del feltre!!!

En vull fer més, tinc un parell de models al cap....crec que si li agafo el tranquillo potser les podria intentar vendre i tot, potser per encarrec o a alguna botigueta....nusé....

Crec que ara estaré una temporadeta fent sabatetes, m'encanta!

A l'Anaïs li agraden molt, però no als peus, jejeje, a les mans! I es que no està acostumada a dur sabates.

Són sabates amb sola de feltre, o sigui que no són aptes per a caminar, fan de mitjonet per a mantenir els peuets calentonets, i decorar-los quan anem en cotxet. També les trobo molt maques per a decorar algun raconet.









- Posted using BlogPress from my iPad

7 comentarios:

  1. Jolaines! D'això se'n diu"dit i fet". Que de nena, jajaja, que maques! :)

    ResponderEliminar
  2. uaaalaaaaaaaaaaa!!! però nena, has de montar algo però jaa!!!!! esncara que sigui per internet o jpo que sé, pero tiene mushoo arteeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

    ResponderEliminar
  3. Diu l'Esther si li pots passar el patró. Són una monada...

    ResponderEliminar
  4. Ohhh! són xulíssimes, la Judith té raó podries muntar alguna cosa...

    ResponderEliminar
  5. geniales, me encantan, y las rojas más!!!

    ResponderEliminar