sábado, 29 de octubre de 2011

El missatge de l'autopista

Un dia, ja fa temps, Mikel em va dir que hi havia un cartell en una muntanyeta, camí de la seva feina, que veia desde el cotxe, a l'autopista. Deia que algú hi escrivia missatges i frases que conviden a reflexionar i que canviaven cada setmana.

Sempre em feia somriure sentir el que hi posava, i anava creixent dins meu una profunda admiració per aquell personatge misteriós.

Total, que avuí que passàvem per allà, hem parat i he fet una foto al cartell, que avuí hi deia "tóquense".




Hem pensat a fer una foto cada vegada que canvii el missatge per penjar-ho al blog i compartir-ho. Però quan he arribat a casa he pensat que segur que per internet trobava informació. I així ha estat.

Buscant, buscant, he trobat un blog, suposadament creat per l'artista, que es fa dir Anoniman. Aqui hi penja la foto de cada cartell nou. Ja m'he fet seguidora! Ara no em perdré ni una frase. I delego en aquest blog la feina que pensava fer ;)

I també he trobat un video a youtube, on ell mateix, desde l'anonimat, explica el perquè de tot plegat.

M'ha agradat molt.

Aquí us deixo el Link per si voleu fer un ull.

Mentrestant seguirem el consell i ens tocarem encara més :)

3 comentarios: